piątek, 16 grudnia 2011

New Girl.

Jakiś czas temu trafiłam na genialny serial.

"New Girl", serial opowiada o Jessice Day (Zooey Deschanel), która stara się pozbierać po rozstaniu z chłopakiem. Przeprowadza się do trzech wolnych przystojniaków: barman Nick (Jake M. Johnson), profesjonalny i współczesny Casanova - Schmidt (Max Greenfield), oraz obecnie bezrobotny Winston (Lamorne Morris). W problemach pomaga jej również najlepsza przyjaciółka Cece Meyers (Hannah Simone).

Ogólnie mówiąc serial genialny! Zabawny, lekki, świetnie dobrana obsada, Zooey Deschanel jest niesamowita. Wszystkim bardzo polecam, świetny sposób na poprawę humoru. Dodam kawałek, z którego płaczę ze śmiechu za każdym razem: 
 
  No nie da się nie śmiać.. : )
 

6 komentarzy:

  1. nie widziałam go.... ;p
    ja lubię plotkarę!

    http://allforalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam!
    ja też ! Ogólnie to jestem "serialoholiczką" xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog.Pozdro:P

    Zapraszam na mój:
    http://stylkam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, ogladne na pewno :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :)

    Obserwuję i liczę na rewanż

    Zapraszam

    www.agrafka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciszę się że ci dodał jakiś wskazówek mój wpis i postaraj się z nich skorzystać! ;D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń